25 56 72 30

 

Lør-søn Lukket

Man:
Tirs:   
Ons:  
Tor:    
Fre:   

08:30 - 10:30
14:30 - 16:30

14:30 - 16:30
08:30 - 10:30
08:30 - 10:30 

Følg os på facebook

                                     
© 2019 COPYRIGHT HJÆLPERNE.DK                                       FILMBYEN 2, 8000 AARHUS DANMARK                                                          CVR: 36703245

SPØRGSMÅL & SVAR

1. Hvem kan få en hjælper?

Alle. Størstedelen af vores eksisterende brugere, er godt nok ældre, men vi hjælper som udgangspunkt alle dem der har brug for det. Børnefamilier og handicappede eller udsatte borgere indgår derfor også på vores liste over mennesker vi hjælper.

 
2. Hvad kan jeg få hjælp til?
 

Vi har inddelt vores ydelser i to primære kategorier: "Praktisk hjælp" og "Samvær". Yderligere er der også vist eksempler på hvad disse to kategorier dækker. Din Hjælper kan med andre ord hjælpe dig med det meste.

3. Hvordan bestiller jeg?

Du kan enten vælge at ringe direkte til vores kundeservice på Tlf. 25 56 72 30, eller du kan oprette dig her via hjemmesiden under Bestil

 
4. Hvad sker der når jeg har bestilt?
 

Når du har oprettet dig via hjemmesiden, bliver du tilknyttet en kompetent Hjælper. Hjælperen vil herefter kontakte dig, hvor i sammen aftaler dato og tidspunkt for den første aftale. Når Hjælperen møder op på den aftalte dag, anbefaler vi at investere 5-10min på lige at lære hinanden at kende, og for at få afklaret opgavens omfang. I samme omgang kan i aftale fremtidige aftaler. Andre brugere af Hjælperne, vælger i gennemsnit at få hjælp hver anden uge af 2 timer.

(OBS. Vi oplever i øjeblikket en høj efterspørgsel.
Der kan derfor forekomme venteliste i visse områder)

5. Hvad koster det?
 

Hos hjælperne.dk bestræber vi os meget på at alle kan få råd til den hjælp som de har brug for. Prisen nedenfor er per time og er alt inklusiv. Dvs. forsikring, administration, moms og transport. Derudover har du mulighed for at benytte dig af servicefradrag. 
Nedenfor kan du se et eksempel på brug af håndværkerfradrag/ servicefradrag.

Før fradrag:

kr. 195,-

Efter fradrag:

kr. 152,-
6. Hvordan betaler jeg?
 

Når du opretter dig som ny bruger, skal du tilmelde et betalingskort. Det kan både være Visa, Mastercard eller American Express. Som bruger af Hjælperne betaler du først når du har modtaget din hjælp. Den måde det fungerer på er; når aftalen er afsluttet vil du automatisk blive faktureret via det betalingskort du har registreret på din profil. På din profil har du også altid fuld oversigt over tidligere aftaler, betalinger samt kommende aftaler.

Såfremt du har spørgmsål angående betaling, sikkerheds-spørgsmål eller andet, er du mere end velkommen til at ringe til os.

 
7. Servicefradrag

Du kan nu trække dine timer fra under det nye servicefradrag.
Ordningen giver fradrag på op til 6.000 kr.
per. person for service- ydelser i hjemmet og inkluderer rengøring samt havearbejde. For at kunne trække timerne fra i servicefradrag skal du bruge din 
Hjælper's CPR nummer. For flere detaljer om hvad service-fradraget dækker, kan du klikke på følgende link: https://skat.dk/skat.aspx?oid=2234759