25 56 72 30

 

Lør-søn Lukket

Man:
Tirs:   
Ons:  
Tor:    
Fre:   

08:30 - 10:30
14:30 - 16:30

14:30 - 16:30
08:30 - 10:30
08:30 - 10:30 

Følg os på facebook

                                     
© 2019 COPYRIGHT HJÆLPERNE.DK                                       FILMBYEN 2, 8000 AARHUS DANMARK                                                          CVR: 36703245

SPØRGSMÅL & SVAR

1. Hvem kan få en hjælper?

Alle. Størstedelen af vores eksisterende brugere, er godt nok ældre, men vi hjælper som udgangspunkt alle dem der har brug for det. Børnefamilier og handicappede eller udsatte borgere indgår derfor også på vores liste over mennesker vi hjælper.

 
2. Hvad kan jeg få hjælp til?
 

Som vist til højre, har vi inddelt vores ydelser i to primære kategorier: "Praktisk hjælp" og "Mental og fysisk sundhed". Yderligere er der også vist eksempler på hvad vi disse to kategorier dækker. Din Hjælper kan med andre ord Hjælpe dig med det meste. Såfremt Hjælperen dog ikke kan løse en opgave, hjælper vi med at finde den rette person til arbejde der fx kræver en autoriseret. 

3. Hvordan bestiller jeg?

Du kan enten vælge at ringe direkte til vores kundeservice på Tlf. 25 56 72 30 som har åbent alle hverdage 09-15. Eller du kan bestille en Hjælper her på hjemmesiden. Du vil herefter blive kontaktet af vores support team indenfor 24 timer

 
4. Hvad sker der når jeg har bestilt?
 

Når du har oprettet dig via hjemmesiden, bliver du tilknyttet en kompetent Hjælper. Hjælperen vil herefter kontakte dig, hvor i sammen aftaler dato og tidspunkt for den første aftale.
Når Hjælperen møder op på den aftalte dag, anbefaler vi at investere 5-10min på lige at lære hinanden at kende, og for at få afklaret opgavens omfang. I samme omgang kan i aftale fremtidige aftaler. Andre brugere af Hjælperne, vælger i gennemsnit at få hjælp hver anden uge af 2 timer.


(OBS. Vi oplever i øjeblikket en høj efterspørgsel.
Der kan derfor forekomme venteliste i visse områder)

 
5. Hvordan koster det?

Hos hjælperne.dk bestræber vi os meget på at alle kan få råd til den hjælp som de har brug for. Prisen nedenfor er per time og er alt inklusiv. Dvs. forsikring, administration, moms og transport.

Før fradrag:

kr. 195,-

Efter fradrag:

kr. 152,-
6. Hvordan betaler jeg?
 

Hos Hjælperne.dk betaler du først efter du har fået hjælpen.Det vil sige at når opgaven er udført, vil du modtage en faktura som du kan indbetale pengene på. Hvis du som de fleste får fast hjælp, vil du modtage en faktura for hver 5 time du har fået udført.

Merkur Andelskasse

Reg nr:     8401

Konto nr:  1292186

7. Servicefradrag
 

Du kan nu trække dine timer fra under det nye servicefradrag.
Ordningen giver fradrag på op til 6.000 kr.
per. person for service- ydelser i hjemmet og inkluderer rengøring samt havearbejde. For at kunne trække timerne fra i servicefradrag skal du bruge din 
Hjælper's CPR nummer. For flere detaljer om hvad service-fradraget dækker, kan du klikke på følgende link: 
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1947018